Začněte výběrem lokality:

Proč pracovat u nás?


Jsme velká, stabilní společnost s dlouholetou historií v regionu. Naší hlavní činností je výroba elektromotorů, v jejichž produkci patříme mezi přední světovou špičku. Úspěch našich výrobků stojí na propojení poctivé lidské práce s nejmodernějšími technologiemi. Našimi hlavními zákazníky jsou výrobci čerpadel, kompresorů a klimatizačních zařízení, vyrábíme ale i speciální provedení elektromotorů přesně podle individuálních požadavků našich klientů.


Volné pozice


Vyberte lokalitu, která vás zajímá.

Technické pozice

Máte chuť si přivydělat při studiu, pracovat se špičkovými odborníky v oblasti konstrukce, získat skvělou praxi a případně pracovní nabídku po dokončení studia? Domluvíte se anglicky nebo německy? Přidejte se k dobře sehranému týmu našich kolegů. Práce v Siemens studentské kanceláři je určena studentům 2. a 3. ročníků VŠ. Stanete platnými členy týmu konstruktérů a budete pracovat pod vedením zkušených mentorů na konkrétních úkolech. Chcete vidět do světa elektromotorů? U nás jej budete tvořit! Přidejte se k nám!

Budete se věnovat především:

  • elektrickým výpočtům motorů v programech Simocalc, Sizer, SinaSave, TIA a jiných moderních nástrojů
  • zpracování technické dokumentace pro nabídky a zakázky
  • práci v systému SAP
  • spolupráci v rámci nabídkového oddělení
  • úzké spolupráci se závodovým oddělením R&D nebo Engineering

Těšit se můžete zejména na:

  • nejnovější technologie a know-how v oblasti elektromotorů
  • zajímavé projekty
  • spolupráci se špičkovými odborníky a jejich mentoring
  • přátelský kolektiv s nadšením pro motory
  • každodenní využití cizích jazyků
  • nové, moderní pracovní prostředí (budova Orchard v Ostravě
  • )práci na DPČ
  • místo výkonu práce: Ostrava
  • získání praxe u společnosti, která je leaderem ve svém oboru
  • flexibilní pracovní dobu dle dohody s mentorem a s ohledem na Váš studijní plán

Měl/a byste mít:

  • znalosti na úrovni 2. – 3. ročníku studia VŠ (obor Elektro)
  • znalost AJ nebo NJ slovem i písmem a ochotu dále se v nich rozvíjet
  • nadšení pro techniku a zájem o dlouhodobou spolupráci

Máte chuť si přivydělat při studiu, pracovat se špičkovými odborníky v oblasti controllingu, získat skvělou praxi a případně pracovní nabídkupo dokončení studia? Domluvíte se anglicky nebo německy? Přidejte se k dobře sehranému týmu našich kolegů. Práce v Siemens studentské kanceláři je určena studentům 2. – 4. ročníků VŠ. Po dobu 12 a více měsíců se stanete platnými členy týmu a budete pracovat pod vedením zkušených mentorů na reálných úkolech. Přidejte se k nám!

Budete se věnovat především:

  • analýzám controllingových dat v souvislosti s výrobním portfoliem
  • zpracování výrobních dat pro závody ve Frenštátě a v Mohelnici
  • komunikace napříč odbornými útvary technologie, konstrukce a dalších
  • práci v programech SAP a Excel

Těšit se můžete zejména na:

  • dlouhodobou spolupráci se specialisty v oblasti controlling a propojení praxe a teorie
  • podporu mentora, který Vám zadává úkoly
  • přátelský kolektiv práci na DPČ
  • místo výkonu práce: Frenštát p. R.
  • získání nadstandardní praxe v oblasti controllingu u společnosti, která je leaderem ve svém oboru
  • flexibilní pracovní dobu dle dohody s mentorem a s ohledem na Váš studijní plán
  • zajímavé finanční ohodnocení a stravenky

Měl/a byste mít:

  • znalosti na úrovni 2. – 4. ročníku studia VŠ Fakulty ekonomické, obory jako Podniková ekonomika, Finance, Ekonomika a management apod.
  • znalost AJ nebo NJ slovem i písmem

Launch of our new company Innomotics. We are on the exciting journey of forming a new leading motors and large drives company –Innomotics. Under this name, Siemens is combining its business activities in the areas of low- to high-voltage motors, geared motors, medium-voltage converters and motor spindles. Headquartered in Nuremberg, Germany, our company will employ ~ 14,000 employees worldwide and operate in almost 50 countries. Motors and electric drive systems are our new company’s business and passion: We count on 150 years of experience in motor manufacturing and our portfolio includes an innovative solutions and digitalization portfolio as well as a broad range of service offerings. Innomotics embodies our vision, values and commitment to innovation and excellence in everything we do: reliable motion in a digital world. Do you want to shape the future of Innomotics with us? We are looking for an experienced person with a digital, innovative and growth mindset who is ready to actively drive and shape our future company’s culture. We offer an environment full of opportunities to take on responsibility and to develop both personally and professionally. We value the diversity of our people because we know that innovation thrives when it is fueled by a variety of perspectives, skills, backgrounds and experiences. For us, nobody is perfect, but a team can be. #TeamInnomotics.

Budete se věnovat především:

    Your future responsibilities
  • As a Functional Safety Manager, you will shape the implementation of the latest technologies within the framework of our innovative Innomotics solutions and thus actively shape the future of automation. You develop and are responsible for safety concepts and processes and support their implementation in the development environment on a global level.
  • As Functional Safety Manager (Frenštát/Mohelnice/Drásov) you are globally responsible for the functional safety process in the company
  • You moderate the safety audits in cooperation with external testing institutes for safety-critical hardware and software
  • You specify the safety architectures and carry out FMEDAs at system and component level
  • You define the process for the system development of safety-critical systems and ensure that it is adhered to
  • In addition, you will support product management in specifying the requirements
  • Subsequently, you will support the development and test teams in the specification of design, test concepts and plans
  • In the case of external audits by auditing institutes, you represent the technical solutions and the applied development process
  • You identify innovations and work on future safety functions in pre-development projects

Těšit se můžete zejména na:

    What we offer you
  • Competitive salary
  • Annual bonus with the possibility of transfer to cafeteria 25 leave days and a variety of flexible working models that allow time off for yourself and your family
  • Home office 2 to 3 days per week
  • E-voucher card - for meal vouchers
  • Broad range of wellbeing offerings - annual cafeteria budget with any use on the benefit-plus website (e.g. holidays, language course, cultural and sporting events, etc.), various discounts and offers
  • Possible place of work: Drásov, Frenštát, Mohelnice

Měl/a byste mít:

    Your profile
  • The basis for your success is a degree in the field of STEM (e.g. science / technology / engineering / mathematics)
  • You have many years of professional experience in the field of functional safety, ideally in an agile development environment
  • Ideally, you have experience as a professional manager
  • Ideally, you have knowledge of functional safety in factory automation and are familiar with the machine directive
  • You have many years of experience in the development of safety-critical systems according to IEC61508, ISO13849 or ISO26262
  • You like to take responsibility in your field of work and, after involving all stakeholders, make well-founded decisions, which you then ensure are implemented/adhered to
  • You can move confidently in an international environment and are fluent in English, written and spoken.
  • Knowledge of the German language is an advantage.

We are on the journey of forming the new motors and large drives company Innomotics and are therefore looking for Global Commodity Manager (Mohelnice/Frenštát/Drásov) to join our team at Innomotics We develop networks that supply our cities with light and heat in a smarter way and are very familiar with automation and digitization in the process and manufacturing industry. For this and many other future projects, we need bright minds who actively contribute their skills and creativity. People like you! Help us to tackle the most exciting challenges together and implement what matters. What we offer you is the chance to really make a difference. So what are you waiting for? Take the next step in your career with us.

Budete se věnovat především:

    Your future responsibilities
  • In your role as "Global Commodity Manager (Mohelnice/Frenštát/Drásov)" you will manage the supply base for global Innomotics LVM Purchase Volume of dedicated mechanical commodities. Align material strategies with internal business requirement to optimize supply chain performance focused on productivity, assets, quality, availability and innovation by utilization of digitalization opportunities
  • You will develop, align and implement material strategies in close collaboration with our factories (virtually and on-site) and by leading cross-functional teams internationally
  • Leveraging of Purchasing Volume to maximize pooling opportunities is one of your core tasks as well as driving material productivity through effective procurement levers (eg. negotiation, cost transparency, e-auction, cost value engineering)
  • You are contributing to improve free cash flow by optimizing payment terms and negotiating efficient delivery models (eg. consignment stock) with suppliers
  • While implementing best-in-class Supply Chain Management processes you keep focus on productivity, assets, quality, delivery reliability and innovation to pursue the targets of supply chain diversification
  • You frequently practice supply market intelligence to detect and observe commercial & technical trends and to mitigate risks and utilize chances driving value for business
  • You ensure transparency by data and controls as well as report relevant procurement KPI and manage business planning for the assigned commodities
  • Practical implementation is your core interest when driving sourcing decisions under consideration of total costs, solving critical supply situations and building resilient supply chains in collaboration with locations, Commodity Engineering and CVE

Těšit se můžete zejména na:

    What we offer you
  • Competitive salary
  • Annual bonus with the possibility of transfer to cafeteria
  • 25 leave days and a variety of flexible working models that allow time off for yourself and your family
  • Home office 2 to 3 days per week
  • E-voucher card - for meal vouchers
  • Broad range of wellbeing offerings - annual cafeteria budget with any use on the benefit-plus website (e.g. holidays, language course, cultural and sporting events, etc.), various discounts and offers
  • Possible place of work: Drásov, Frenštát, Mohelnice

Měl/a byste mít:

    Your profile
  • Your success is based on a completed, technical or economic study
  • You have many years of experience in various strategic procurement functions and in the management of international and complex teams and are used to working in large networks
  • In addition you have multiple years of cross-functional experience in another functional area
  • You have reliable know-how to optimize material costs (technical and commercial) and a broad knowledge on global supply markets and technologies
  • As a professional you have senior expertise in supplier negotiations, international law and contract management, supplier qualification and onboarding
  • Understanding of Innomotics’ markets, competitors and products is an advantage - but not a must
  • In order to be able to work in a complex organization, you have strong communication and networking skills as well as intercultural awareness. Solid collaboration with various stakeholders and management functions is one of your strengths
  • Fluency in English is a must - other languages are always an advantage

We are on the journey of forming the new motors and large drives company Innomotics and are therefore looking for a Global Procurement Engineer to join our team at Innomotics. Launch of our new company Innomotics We are on the exciting journey of forming a new leading motors and large drives company –Innomotics. Under this name, Siemens is combining its business activities in the areas of low- to high-voltage motors, geared motors, medium-voltage converters and motor spindles. Headquartered in Nuremberg, Germany, our company will employ ~ 14,000 employees worldwide and operate in almost 50 countries. Motors and electric drive systems are our new company’s business and passion: We count on 150 years of experience in motor manufacturing and our portfolio includes an innovative solutions and digitalization portfolio as well as a broad range of service offerings. Innomotics embodies our vision, values and commitment to innovation and excellence in everything we do: reliable motion in a digital world. Do you want to shape the future of Innomotics with us? We are looking for a self-starter with a digital, innovative and growth mindset who is ready to actively drive and shape our future company’s culture. We offer an environment full of opportunities to take on responsibility and to develop both personally and professionally. We value the diversity of our people because we know that innovation thrives when it is fueled by a variety of perspectives, skills, backgrounds and experiences. For us, nobody is perfect, but a team can be. #TeamInnomotics. About the team Global procurement Engineer, responsible for global project in Low voltage motor. Coordinate new project topics between Germany, Czech Republic and China.

Budete se věnovat především:

    Your role
  • Includes to be actively involved in the product development, manufacturing process as well as undertaking and pushing forward cost reduction measures (design to cost, target costing, standardization, key data, etc.) to achieve the target costs for materials and reduce the overall material costs by fulfilling the necessary functions. Closely align with R&D community Procurement (Commodity Managers, Buyers)
  • In addition you will be responsible to include suppliers and conduct cost-benefit analysis workshops, innovation workshops and concept competitions with key suppliers in order to concentrate on the key functions of the components/projects
  • Initiate market observation, conduct and provide market information/analyses on international technology and price trends in order to obtain new suppliers and new technologies in the supply chain is part of your tasks, as well as to introduce and follow up given cross-functional Procurement strategies to ensure the linkage of commodity strategies and technological market trends
  • Further you will support activities planned by the lines of business in order to harmonize and implement the technological line-of-business strategies with procurement strategies
  • You will be responsible drive sourcing decisions with interface partners in order to incorporate technological know-how and safeguard security strategies
  • Your task also includes to be involved in and provide corresponding support for projects in lines of business in order to provide optimum input for quotes, workshops, scope of material (BoM assessment) and realization of potential for savings in the project and to assess and develop suppliers from the technological standpoint (if necessary, jointly with interface partners) in order to concentrate on the best suppliers
  • Finally, your role will include the participation in workgroups and work in projects in order to stay informed and keep and others informed and exert influence at an early stage

Těšit se můžete zejména na:

    What we offer you
  • Variance opportunities for your career development

Měl/a byste mít:

    Your profile
  • Several years of team leadership and technical experiences in an international management environment
  • Apply the full range of core elements of the innovation toolbox and cost reduction levers in order to optimize Material Costs
  • Excellent communication and professional networking skills within different cultures
  • Strong ability to lead, coach and develop global teams as an functional leader
  • Excellent problem-solving abilities
  • Strong intercultural sensitivity and ability to work with teams and stakeholders around the globe
  • Fluent in English - additional languages are always beneficial
  • Minimum 5 years working experience in procurement/project function

We are on the journey of forming the new motors and large drives company Innomotics and are therefore looking for Head of Program Office – Material Cost Impact Program (Mohelnice/Frenštát/Drásov) to join our team at Innomotics. Knowledge for the world of tomorrow We develop networks that supply our cities with light and heat in a smarter way and are very familiar with automation and digitization in the process and manufacturing industry. For this and many other future projects, we need bright minds who actively contribute their skills and creativity. People like you! Help us to tackle the most exciting challenges together and implement what matters. What we offer you is the chance to really make a difference. So what are you waiting for? Take the next step in your career with us.

Budete se věnovat především:

    Your future responsibilities
  • In your role as "Head (Mohelnice/Frenštát/Drásov) of Program Office" you will lead the program office for a complex productivity program. The aim is to develop proven and innovative ideas and levers, based on a cross-functional approach and a common focus
  • You will structure and support the Material Cost Impact Program (MCIP) with 5 Modules. Two of those modules you will manage directly with their cross-functional teams
  • As a trusted sparring partner for module leads, you define content, support the implementation and coach module leads
  • You will work in an international network and report to the LVM Head of Procurement. In doing so, you will also manage two modules directly with their cross-functional teams
  • You will actively contribute to raising awareness of further material cost optimization and to achieve the next level of performance through a cultural change
  • In addition, you will be responsible for effective and efficient meetings of the Steering committees
  • You act as a driver for a smooth and constructive progress of the entire program including development of templates and presentation slides

Těšit se můžete zejména na:

    What we offer you
  • Competitive salary
  • Annual bonus with the possibility of transfer to cafeteria
  • 25 leave days and a variety of flexible working models that allow time off for yourself and your family
  • Home office 2 to 3 days per week
  • E-voucher card - for meal vouchers
  • Broad range of wellbeing offerings - annual cafeteria budget with any use on the benefit-plus website (e.g. holidays, language course, cultural and sporting events, etc.), various discounts and offers
  • Possible place of work: Drásov, Frenštát, Mohelnice

Měl/a byste mít:

    Your profile
  • Your success is based on a completed, technical or economic study
  • You have many years of experience in the management of international and complex programs and are used to working in large networks
  • You have know-how to optimize material costs (technical and commercial)
  • International experience in management consulting is an advantage
  • Understanding of Innomotics’ markets, competitors and products is an advantage -but not a must
  • In order to be able to work in a complex organization, you have strong communication and networking skills as well as intercultural awareness
  • You have good presentation skills to present the program to the division management and stakeholders
  • Fluency in English is a must - other languages are always an advantage

Vydáváme se na novou cestu a tou je vytvoření společnosti Innomotics, která se bude zabývat výrobou motorů a velkých pohonů, a proto hledáme Nákupního inženýra do našeho týmu. O nové společnosti Innomotics: Spojení inovace, zkušeností, spolehlivosti a 150leté historie výroby motorů… To je Innomotics. Nová společnost se sídlem v Norimberku sloučí významné výrobce motorů a velkých pohonů. Po celém světě bude mít ve 49 zemích na 14 000 zaměstnanců. Innomotics nabídne ucelené portfolio nízkonapěťových a vysokonapěťových motorů, převodových motorů, měničů pro střední napětí a motorových hřídelí. Součástí nabídky Innomotics budou také inovativní řešení a produkty pro digitalizaci a široké spektrum služeb. V České republice se na jejím úspěchu budou podílet výrobní závody ve Frenštátě, Mohelnici a Drásově. Pojďte spolu s námi tvořit budoucnost společnosti Innomotics! Hledáme samostatného člověka s nadšením pro digitalizaci a inovace, který je připraven aktivně řídit a utvářet budoucí firemní kulturu. Nabízíme vám příležitost nejen k převzetí odpovědnosti, ale také k osobnímu i profesnímu rozvoji. Oceňujeme rozmanitost našich kolegyň a kolegů, protože víme, že inovace nejvíce uspějí, když jsou vytvářeny rozdílnými perspektivami, dovednostmi, zkušenostmi a zázemím. Nehledáme nikoho dokonalého, ale někoho, kdo s námi vybuduje dokonalý tým. #TeamInnomotics. Máte zkušenosti s nákupem, nejlépe z výrobní společnosti a chcete se dál rozvíjet a profesně růst? Chcete být součástí prosperující mezinárodní společnosti na Moravě? Obsazujeme pozici nákupního inženýra pro výrobní mezinárodní společnost.

Budete se věnovat především:

  • výběru dodavatelů nakupovaných dílů a materiálů pro vývojové a zákaznické projekty
  • aktivní koordinaci včasného zapojení dodavatelů do vývojového procesu
  • účasti na projektech od vývoje až do zavedení výrobku do sériové výroby
  • vykazování úspor u nových projektů
  • sledování vývoje nákupního trhu, nových výrobků a nových technologií
  • implementaci strategií a procesů nákupu
  • optimalizaci nákladů nakupovaných dílců v průběhu životního cyklu elektromotoru
  • komunikaci s odbornými útvary závodu a s kolegy z ostatních poboček

Těšit se můžete zejména na:

  • systém firemního vzdělávání a školení
  • tvůrčí práci a prostor pro seberealizaci
  • flexibilní pracovní doba
  • pravidelný Home Office až 2x týdně s kompenzací nákladů 100 Kč za každý čerpaný den
  • místo pracoviště Frenštát p. Radhoštěm
  • roční příspěvek ve výši 35.000 Kč na volnočasové aktivity, kulturu, sport a penzijní či životní připojištění v rámci nabídky Benefit Plus
  • závodní jídelna v areálu firmy, příspěvek na stravování
  • akciový program pro zaměstnance
  • 5 týdnů dovolené
  • odměny za dlouhodobý pracovní výkon a další zajímavé benefity

Měl/a byste mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • aktivní znalost AJ podmínkou, NJ výhodou
  • praxe na obdobné pozici a znalost práce v SAP výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B
  • dobrou znalost MS Office
  • schopnost porozumět technické specifikaci a výkresům
  • spolehlivost, samostatnost, schopnost týmové práce, zodpovědnost
  • dobré komunikační schopnosti, orientaci na výsledek

Jsme oddělení zpracování zakázek a dodávek. Naším úkolem je zabezpečit logistické zpracování objednávek našich zákazníků a komunikaci s těmito zákazníky. Naše oddělení dále zabezpečuje odeslání hotových motorů k příjemcům po celém světě. Nabízíme volné pracovní místo Referent logistiky.

Budete se věnovat především:

  • logistickému zpracovaní zakázek a dodávek
  • objednávání a kontrole přeprav u smluvních partnerů
  • komunikaci se zákazníky a dodavateli
  • spoluúčasti při realizaci logistických projektů

Těšit se můžete zejména na:

  • spolupráci v přátelském kolektivu
  • každodenní využití cizích jazyků
  • možnost seberealizace a osobní rozvoj
  • podílení se na mezinárodních projektech 5 týdnů dovolené
  • flexibilní pracovní dobu
  • roční příspěvek 25.000 Kč do programu Benefit plus
  • bezúročné půjčky pro zaměstnance až do výše 300.000 Kč
  • odměny při životním a pracovním jubileu až do výše 40.000 Kč
  • podporu jazykového vzdělávání
  • zvýhodněné nabídky pro zaměstnance Siemens
  • akciový program pro zaměstnance
  • závodní stravování
  • dobrovolnický den, společenské a kulturní akce

Měl/a byste mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • anglický jazyk na velmi dobré úrovni (NJ výhodou)
  • zkušenosti na obdobné pozici (výhodou)
  • znalost práce s MS Excel na pokročilé úrovni, znalost SAP výhodou
  • analytické myšlení, komunikativnost, ochotu vzdělávat se a růst
  • časovou flexibilitu
  • organizační schopnosti, schopnost pracovat samostatně
  • schopnost a chuť se rozvíjet a seberealizovat

Jsme oddělení Controllingu výrobního závodu Siemens s.r.o., Elektromotory Frenštát. Našim hlavním úkolem je zajišťovat finanční plánování, nákladové kalkulace produktů, metodiku a reporting nákladové produktivity, výpočet efektivity a návratnosti nových investic, finanční reporting, metodiku a kontrolu vedení účetnictví, financování, pojištění, vyhodnocení a krytí měnových rizik, podklady k daním atd. Do zkušeného týmu odborníků v dané oblasti hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Senior Controller.

Budete se věnovat především:

  • podpoře finančního plánování a reportingu
  • controllingu příchodu zakázek, obratu a zásoby práce
  • implementaci a testování souvisejících interních kontrol (risk internal control system)
  • spolupráci na projektech v oblasti finančního controllingu
  • podpoře definovaných závěrkových aktivit

Těšit se můžete zejména na:

  • práci na plný pracovní úvazek
  • místo výkonu práce: Frenštát p. R.
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • práci ve stabilní společnosti
  • systematickou podporu expertního rozvoje
  • otevřené možnosti expertního i manažerského růstu
  • roční příspěvek do programu Benefit plus
  • odměny při životním a pracovním jubileu
  • bezúročné půjčky pro zaměstnance
  • zvýhodněné nabídky pro zaměstnance Siemens
  • závodní jídelna v areálu firmy
  • akciový program
  • dobrovolnický den, společenské a kulturní akce
  • 5 týdnů dovolené
  • home office 2dny v týdnu

Měl/a byste mít:

  • VŠ vzdělání ekonomického zaměření nebo SŠ vzdělání s praxí v ekonomické oblasti
  • komunikativní znalost AJ nebo NJ (znalost obou výhodou)
  • znalost principů finančního a nákladového účetnictví
  • znalost práce s MS Power Query (MS Power platform výhodnou)
  • znalost MS Office, znalost SAP výhodou
  • analytické myšlení
  • samostatnost, schopnost týmové práce a flexibilitu
  • řidičský průkaz skupiny B

We are on the journey of forming the new motors and large drives company Innomotics and are therefore looking for a Senior Product Owner and Data Modeler to join our team at Innomotics. Launch of our new company Innomotics We are on the exciting journey of forming a new leading motors and large drives company –Innomotics. Under this name, Siemens is combining its business activities in the areas of low- to high-voltage motors, geared motors, medium-voltage converters and motor spindles. Headquartered in Nuremberg, Germany, our company will employ ~ 14,000 employees worldwide and operate in almost 50 countries. Motors and electric drive systems are our new company’s business and passion: We count on 150 years of experience in motor manufacturing and our portfolio includes an innovative solutions and digitalization portfolio as well as a broad range of service offerings. Innomotics embodies our vision, values and commitment to innovation and excellence in everything we do: reliable motion in a digital world. Do you want to shape the future of Innomotics with us? We are looking for a self-starter with a digital, innovative and growth mindset who is ready to actively drive and shape our future company’s culture. We offer an environment full of opportunities to take on responsibility and to develop both personally and professionally. We value the diversity of our people because we know that innovation thrives when it is fueled by a variety of perspectives, skills, backgrounds and experiences. For us, nobody is perfect, but a team can be. #TeamInnomotics. Do you have ambitions to combine your IT and business understanding? Are you communicative, creative and strong in negotiations with project stakeholders? Can you imagine yourself working in a international environment? IF you say “YES”, then this is the right place where you should continue your career! In the role of Senior Product Owner and Data Modeler you’ll become a part of international project team, which is running drive the product vision.

Budete se věnovat především:

    Your future role
  • Drive the product vision, technology strategy as a stakeholder in a cross-business owned engineering tool
  • Represent business stakeholders in the product development
  • Prepare and model product data to enable configuration
  • Perform trainings to the sales organization and to customers
  • Develop a concept to for the next generation of the application in a timeframe of 2 years

Těšit se můžete zejména na:

    What we offer you
  • 5 weeks of holiday
  • Systematical support of expertise development
  • Open opportunities in guide and management career growth
  • Individual budget for benefits of 35.000 CZK which you can use for services in the worlds of health, sport, recreation, education and culture
  • Possibility to become a Siemens shareholder and get free stocks
  • Catering allowance
  • Multisport card

Měl/a byste mít:

    Your qualifications
  • University degree in IT studies or engineering studies or related major
  • Several years of experience working in an international, agile environment
  • Experience as Product Owner developing complex products
  • Combines IT and business understanding
  • Experienced in communicating & negotiating with project stakeholders from the business
  • Solid competencies in Excel (Variant Tables)
  • Basic knowledge in programming e.g. VBA/JAVA
  • Language: English professional level (written & verbal), German is a plus

Vydáváme se na novou cestu a tou je vytvoření společnosti Innomotics, která se bude zabývat výrobou motorů a velkých pohonů, a proto hledáme Strategického nákupčího do našeho týmu. O nové společnosti Innomotics: Spojení inovace, zkušeností, spolehlivosti a 150leté historie výroby motorů… To je Innomotics. Nová společnost se sídlem v Norimberku sloučí významné výrobce motorů a velkých pohonů. Po celém světě bude mít ve 49 zemích na 14 000 zaměstnanců. Innomotics nabídne ucelené portfolio nízkonapěťových a vysokonapěťových motorů, převodových motorů, měničů pro střední napětí a motorových hřídelí. Součástí nabídky Innomotics budou také inovativní řešení a produkty pro digitalizaci a široké spektrum služeb. V České republice se na jejím úspěchu budou podílet výrobní závody ve Frenštátě, Mohelnici a Drásově. Pojďte spolu s námi tvořit budoucnost společnosti Innomotics! Hledáme samostatného člověka s nadšením pro digitalizaci a inovace, který je připraven aktivně řídit a utvářet budoucí firemní kulturu. Nabízíme vám příležitost nejen k převzetí odpovědnosti, ale také k osobnímu i profesnímu rozvoji. Oceňujeme rozmanitost našich kolegyň a kolegů, protože víme, že inovace nejvíce uspějí, když jsou vytvářeny rozdílnými perspektivami, dovednostmi, zkušenostmi a zázemím. Nehledáme nikoho dokonalého, ale někoho, kdo s námi vybuduje dokonalý tým. #TeamInnomotics. Máte zkušenosti s nákupem, nejlépe z výrobní společnosti a chcete se dál rozvíjet a profesně růst? Chcete být součástí prosperující mezinárodní společnosti? Pak hledáme právě Vás! Staňte se součástí našeho týmu strategických nákupčích!

Budete se věnovat především:

  • procesům souvisejícím k zajištění nakupovaného materiálu od dodavatelů z celého světa
  • zlepšování materiálových toků s dodavateli
  • controllingu svěřených komodit
  • vytváření a implementaci strategie nákupu v přidělených komoditách
  • výběru dodavatelů, jejich hodnocení a rozvoj
  • sjednávání cen a smluv s dodavateli
  • spolupráce s interními odděleními závodu a vedení meziútvarových týmů
  • komunikace s centrálním nákupem mateřské společnosti
  • údržba nákupních dat v systému SAP

Těšit se můžete zejména na:

  • systém firemního vzdělávání a školení
  • tvůrčí práci a prostor pro seberealizaci
  • místo výkonu práce: Frenštát pod Radhoštěm
  • roční příspěvek min. 25.000 Kč na volnočasové aktivity, kulturu, sport a penzijní či životní připojištění v rámci nabídky Benefit Plus
  • závodní jídelna v areálu firmy, příspěvek na stravování
  • akciový program pro zaměstnance
  • 5 týdnů dovolené
  • odměny za dlouhodobý pracovní výkon
  • flexibilní pracovní doba, možnost čerpat Home Office

Měl/a byste mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • aktivní znalost AJ podmínkou
  • řidičský průkaz skupiny B
  • dobrou znalost MS Office
  • znalost práce v SAP výhodou
  • spolehlivost, samostatnost, schopnost týmové práce
  • dobré komunikační schopnosti
  • orientaci na výsledek

Chcete se stát součástí týmu specialistů zákaznického servisu společnosti Siemens, s. r. o., odštěpný závod Elektromotory Frenštát, kteří poskytují technickou podporu regionům a našim zákazníkům po celém světě? Pokud máte zájem o pestrou práci, uplatnění technických znalostí a každodenní využití cizího jazyka máme pro Vás vhodnou pracovní příležitost. Do zkušeného týmu odborníků v dané oblasti Technika zákaznické podpory.

Budete se věnovat především:

  • technické podpoře servisních partnerů a zákazníkům
  • koordinaci a vyřizování servisních požadavků zákazníků
  • přípravě technické předprodejní a servisní dokumentace

Těšit se můžete zejména na:

  • práci v týmu zkušených kolegů a jejich mentoring
  • pestrou práci a zajímavé projekty
  • každodenní využití cizího jazyka
  • možnost seberealizace
  • přátelský kolektiv
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • flexibilní pracovní dobu
  • roční příspěvek až do výše 35.000 Kč do programu Benefit plus
  • odměny při životním a pracovním jubileu až do výše 40.000, - Kč
  • bezúročné půjčky pro zaměstnance až 300.000, -Kč
  • zvýhodněné nabídky pro zaměstnance Siemens
  • příspěvek na stravování
  • akciový program pro zaměstnance
  • dobrovolnický den, společenské a kulturní akce
  • 5 týdnů dovolené

Měl/a byste mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání elektrotechnického zaměření
  • angličtinu nebo němčinu pro každodenní komunikaci
  • orientaci na zákazníka a výsledek
  • schopnost stále se učit novým věcem, rozhodnost a důslednost

Náš výrobní závod se řadí mezi přední světové dodavatele nízkonapěťových asynchronních elektromotorů. Ve výrobě elektromotorů máme více než sedmdesátiletou tradici. Našimi hlavními zákazníky jsou výrobci čerpadel, kompresorů a klimatizačních zařízení. Aktuálně vypisujeme pozici na obsazení Vedoucího útvaru údržby.

Budete se věnovat především:

  • zajišťování technické a technologické způsobilosti strojů a zařízení
  • stanovování potřeby technických a technologických zařízení
  • stanovovat způsoby provádění údržby a oprav včetně jejich kontroly
  • vedení zaměstnanců v oblasti údržby a zařízení
  • pravidelný reporting vedení společnosti
  • zodpovědnost za stav a údržbu strojních zařízení a výrobních linek
  • vedení příslušné technické a provozní dokumentaci
  • plánování pravidelných servisních intervalů a odstávek, včetně preventivní údržby
  • zajišťování náhradních dílů do výroby, budete zodpovědný za funkční systém evidence skladu náhradních dílů
  • evidenci nákladů na údržbu jednotlivých strojních zařízení a technickou dokumentaci strojních zařízení

Těšit se můžete zejména na:

  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní pracovní dobu
  • roční příspěvek do programu Benefit plus
  • bezúročné půjčky pro zaměstnance až do výše 300.000 Kč
  • odměny při životním a pracovním jubileu až do výše 40.000 Kč
  • zvýhodněné nabídky pro zaměstnance Siemens
  • akciový program pro zaměstnance
  • závodní stravování
  • dobrovolnický den, společenské a kulturní akce

Měl/a byste mít:

  • min. SŠ (VŠ vzdělání výhodou) technického zaměření
  • praxi na obdobné pozici ve výrobní společnosti
  • manažerskou zkušenost
  • velmi dobrou znalost angličtiny, němčina výhodou
  • technické a koncepční myšlení
  • prezentační dovednosti
  • ŘP sk. B

Dělnické pozice

Náš výrobní závod se řadí mezi přední světové dodavatele nízkonapěťových asynchronních elektromotorů. Ve výrobě elektromotorů máme více než sedmdesátiletou tradici. Našimi hlavními zákazníky jsou výrobci čerpadel, kompresorů a klimatizačních zařízení. Na obrobnu hledáme novou posilu na pozici Elektromechanik.

Budete se věnovat především:

  • navíjení cívek
  • práci s měřidly

Těšit se můžete zejména na:

  • práci na plný úvazek (do kmenového stavu)
  • práci ve stabilní společnosti
  • místo výkonu práce: Frenštát p. R.
  • roční příspěvek 25.000 Kč do programu Benefit plus
  • bezúročné půjčky pro zaměstnance až do výše 300.000 Kč
  • odměny při životním a pracovním jubileu až do výše 40.000 Kč
  • zvýhodněné nabídky pro zaměstnance Siemens
  • závodní jídelna v areálu firmy
  • akciový program pro zaměstnance
  • dobrovolnický den, společenské a kulturní akce
  • 5 týdnů dovolené
  • práci ve třísměnném provoze

Měl/a byste mít:

  • výuční list
  • manuální zručnost
  • zodpovědný přístup k práci

Náš výrobní závod se řadí mezi přední světové dodavatele nízkonapěťových asynchronních elektromotorů. Ve výrobě elektromotorů máme více než sedmdesátiletou tradici. Našimi hlavními zákazníky jsou výrobci čerpadel, kompresorů a klimatizačních zařízení. Na obrobnu hledáme novou posilu na pozici Obráběč kovů CNC.

Budete se věnovat především:

  • obsluze a seřizování NC a CNC strojů
  • vrtání na vrtačce VR4

Těšit se můžete zejména na:

  • práci na plný úvazek (do kmenového stavu)
  • práci ve stabilní společnosti
  • místo výkonu práce: Frenštát p. R.
  • roční příspěvek 25.000 Kč do programu Benefit plus
  • bezúročné půjčky pro zaměstnance až do výše 300.000 Kč
  • odměny při životním a pracovním jubileu až do výše 40.000 Kč
  • zvýhodněné nabídky pro zaměstnance Siemens
  • závodní jídelna v areálu firmy
  • akciový program pro zaměstnance
  • dobrovolnický den, společenské a kulturní akce
  • 5 týdnů dovolené
  • práci ve třísměnném provoze

Měl/a byste mít:

  • SŠ nebo vyučen v oboru strojním, obráběč kovů apod.
  • základní znalost práce na obráběcích strojích, řídící systémy Siemens výhodou
  • základní znalost programování strojů výhodou
  • schopnost orientovat se ve výkresové dokumentaci
  • jeřábnický průkaz výhodou
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • zodpovědný přístup k práci

Kontaktní formulář


Váháte, která pozice je pro Vás nejvhodnější? Dejte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme.
Probíhá odesílání...

Kontaktujte nás sami


Kontakty Mohelnice

Dělnické pozice

Telefon:
+420 702 043 785

THP pozice

Telefon:
+420 733 610 431

Kontakty Frenštát p./R. / Ostrava

Dělnické pozice

Telefon:
+420 607 026 613

THP pozice

Telefon:
+420 727 896 641